Το ελαιόλαδο είναι βασικό στοιχείο της μεσογειακής διατροφής, ένα από τα πιο υγιεινά διατροφικά πρότυπα στον κόσμο.

Πλούσιο σε υγιή λίπη, υποστηρίζει την καρδιαγγειακή λειτουργία και προστατεύει από τον καρκίνο.

Για παράδειγμα, κλινικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο Lipids in Health and Disease διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση ελαιολάδου μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου και του στομάχου. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη και της παχυσαρκίας λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα (μέσω των θρεπτικών συστατικών).

Αυτό το συστατικό τροφής διαθέτει επίσης μεγάλες δόσεις βιταμίνης Ε, βιταμίνης Κ και αντιοξειδωτικά. Η βιταμίνη Ε διατηρεί το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό, υποστηρίζει την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και καταπολεμά το οξειδωτικό στρες, σημειώνει η Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής των ΗΠΑ.

Ορισμένες μελέτες δείχνουν επίσης ότι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών προβλημάτων, εγκεφαλικού και ηπατικής νόσου. Η βιταμίνη Κ, από την άλλη, παίζει βασικό ρόλο στον σχηματισμό των οστών και την πήξη του αίματος. Μια δίαιτα χαμηλή σε αυτό το θρεπτικό συστατικό μπορεί να οδηγήσει σε οστεοπόρωση και αιμορραγικές διαταραχές, εξηγεί η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ TH Chan.

Αλλά υπάρχει ένα όφελος του ελαιολάδου που μπορεί να σας εκπλήξει…

Συμπληρώστε … Το ελαιόλαδο μειώνει την υπερβολική εφίδρωση

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το ελαιόλαδο είναι περισσότερο γνωστό για το ευεργετικές επιδράσεις στην καρδιά και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Όταν καταναλώνεται ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, μπορεί επίσης να διευκολύνει την απώλεια βάρους και να προστατεύει τους ιστούς σας από οξειδωτική βλάβη.

Οι ειδικοί υγείας στο Dr. Park Avenue, λένε ότι το ελαιόλαδο μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της υπερβολικής εφίδρωσης. ν

Τα αντιοξειδωτικά στο ελαιόλαδο υποστηρίζουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μπορεί να περιορίσουν την υπερβολική εφίδρωση, εξηγεί η Dr. Park Avenue.  Σημειώνω ότι το ελαιόλαδο και άλλες τροφές, όπως τα φυλλώδη λαχανικά, η βρώμη, τα αμύγδαλα και το καρπούζι, μπορούν να ωφελήσουν όσους έχουν υπερδραστικούς ιδρωτοποιούς αδένες. Το νερό και το πράσινο τσάι έχουν παρόμοια αποτελέσματα.

Αυτά τα τρόφιμα και τα ποτά είναι εύκολο στην πέψη και βοηθούν στην ηρεμία του νευρικού συστήματος, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να μειώσει την παραγωγή ιδρώτα.

Δυστυχώς, δεν υπάρχουν μελέτες που να επιβεβαιώνουν αυτούς τους ισχυρισμούς. Το ελαιόλαδο μπορεί να βοηθήσει ή όχι, ανάλογα με τη βασική αιτία του προβλήματός σας.

Η υπεριδρωσία, ή η υπερβολική εφίδρωση, μπορεί να οφείλεται και σε καρδιακή νόσο!

» Διαβάστε περισσότερα